حضور فعال مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه پیام نور استان یزد وشرکتهای وابسته در نمایشگاه کامیتکس

مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه پیام نور استان یزد وشرکتهای وابسته در نمایشگاه کامیتکس استان یزد حضور فعال داشتند وبه ارائه توانمندیهای خود پرداختند.

مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه پیام نور استان یزد طی پنج روز توانمندیهای اساتید، دانشجویان و شرکتهای خود را در حوزه فناوری اطلاعات و نرم افزار در معرض بازدید عموم گذاشت. نمایشگاه"کامیتکس" که همه ساله توسط سازمان نظام صنفی رایانه استان یزد و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود، جزء معتبرترین نمایشگاههای مرکز و جنوب شرق کشور می باشد. در این نمایشگاه مرکز رشد و مرکز یزد به ارائه توانمندیهای خود پرداختند و دانشجویان و دانش آموختگان رشته کامپیوتر مرکز یزد محصولات و توانمندیهای خود از قبیل نرم افزار تولید محتوای وب، نرم افزار شبکه اجتماعی موبایلی پاک گرام، نرم افزار مدیریت کلاسترهای محاسباتی AstekHPC، نرم افزار وب مستران هوشمند، محتوای آموزشی رباتیک و چرتکه و سایر توانمندیهای خود را در حوزه آموزش وب سایت، برنامه نویسی موبایل، انیمیشن و ... را در عرضه کردند.

این افراد به صورت انفرادی یا در قالب شرکت مرکز رشدی در این نمایشگاه حاضر شدند و فرصت فراهم شده فضای مناسبی برای آشنایی مراجعین با توانمندی های دانشگاه پیام نور در حوزه نرم افزار و فناوری اطلاعات را ایجاد نمود. در بخش دیگری از نمایشگاه نیز زیرساختهای منحصر به فرد دانشگاه در حوزه IT از قبیل سیستم LMS، IPTV و موبایل بوک عرضه شد. این نمایشگاه از 27 آذر تا اول دی ماه به مدت پنج شب در محل دائمی نمایشگاه های یزد برگزار شد

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر